lördag 25 oktober 2008

Spinning i Bryssel!

Ni som har följt mig på bloggen vet att jag har saknat mina spinningpass!! Trots långa promenader och lite tråkig powerwalkande har jag känt mig otränad. Inget problem, men inte helt okej.

Till min stora glädje berättade Ola Nord att han också går på spinning. Jag som hade tagit för givet att det inte fanns i Bryssel. Jag kollade hemifrån om det fanns spinning på Friskis i Bryssels program och det gjorde inte.

Så.....igår spann Ola och jag på The Winner och det var så härligt och kul. Likt men ändå annorlunda. Liten sal med ett minde antal ganska dåliga cyklar, men med en otroligt entusiastisk fransktalande spinningledare som oavbrutet vrålade ut instruktionerna och pushade på varje sekund.....!! Det var likt på så sätt att jag blev lika skönt svettig.

Inga kommentarer: